Forever Young

KUCI AND ME!!!!
February 14, 2011 . 0 word(s) .



KUCI IN D' HOUSE....


 kelmarin, saya baru je ambik kucing nie dari rumah kawan ibu. terima kasih yer cik razlina sebab bagi kucing yang comel nie pada kami. kami namakan dia KUCI.owh... nama tu idea daripada adik saya, AFIQ


hari ini adalah hari kedua KUCI di rumah kami. masih lagi takut-takut. nak ambik gambar nie pun kena pegang KUCI kuat-kuat sebab dia asyik nak lari ke dapur je..


 comel tak saya? eh! silap.. comel tak kucing saya? hehehe...


 ish! KUCI nie... nak ajak bergambar pun tak mau...


KUCI...


"relaks ok KUCI... jangan takut" sambil membelai belakang badan dia 


 ini masa KUCI tengah bertenang... jadi tak perlu pegang dia kuat-kuat dah...

  
hah! nak lari mana pulak?


merenung masa depan kot! sebab dalam masa 2 minggu nie KUCI dah berpindah ke 2  buah rumah yang berbeza


saya sayang KUCI saya....








Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction